Skal du have den nye iPad?
13. dec. 2010 07:30På trods af at Journalistforbundet ikke støtter Ekstra Bladet i kampen mod Apples censur af Side 9-pigen på iPhone og iPad, så fortsætter tabloidavisen kampen og får nu hjælp fra en uventet front - Dansk Folkeparti.
Den kendte politikker Morten Messerschmidt, der sidder i Europa-Parlamentet for DF, er nemlig enig med Ekstra Bladet og har derfor bragt sagen op i parlamentet, da han mener, at Apple er særdeles dobbeltmoralske i deres censur-udøvning.
For eksempel har engelske The Sun indhold lignende Side 9-pigen, og applikationen for deres onlineudgave har fint mulighed for at fremvise de letpåklædte piger.
Hvorledes forholder Kommissionen sig til det principielle spørgsmål om, at en amerikansk virksomhed kan øve en sådan indflydelse gennem dens markedsandel og unikke koncept, at et EU-medlemslands lovlige produkter forhindres at blive solgt på lige fod med sammenlignelige produkter i andre EU-lande?Morten Messerschmidt, Dansk Folkeparti
Parlamentet skal nu tage stilling til, om der skal gøres mere ved sagen, eller om Apple er i sin gode ret til at vælge og vrage, hvem der skal have lov til at vise bare bryster på deres service.
Se også: Apple til Ekstra Bladet: Fjern Side 9-piger og bare numser.
13. dec. 2010 08:08
wow! fornuft fra DF? i didnt think i would live to see the day...
Men super at der er nogen der vil forsøge at forhindre apple i at have 100% kontrol, over deres kunders brug af apples produkter.
13. dec. 2010 08:15
Så er det her at eu skal passe på. For hvis de giver Apple lov til at kontroller dette 100% så vil det være underligt at de gav microsoft en bøde for Windows og deres browser...
13. dec. 2010 08:27
Så er det her at eu skal passe på. For hvis de giver Apple lov til at kontroller dette 100% så vil det være underligt at de gav microsoft en bøde for Windows og deres browser...Longio (#2)
Nej.. Apple har ikke monopol, det har MS... Det er her browser forskellen desværre ligger.
Ikke at jeg ikke er 1000000% enig i at hele browser balladen var fuldstændigt latterlig og også en af de grunde til at jeg kun bruger IE. (nogle gange chrome men sjældent).
Der er mange gode browsere men alle som jeg kunne se mig selv blive vandt til har brokket sig som små baby'er.
IE er derfor min måde at give dem fingeren på..
Jeg håber bestemt på at apple taber denne sag, da jeg helt sikkert mener at de er ved at få monopol lignende forhold på flere områder..
www.360firmware.dk - opdatering af firmware fra 200,-
13. dec. 2010 08:31
#3
Så du bruger en underlegen browser for at give de andre browsere en lærestreg?
Tror du at det virker?
13. dec. 2010 08:48
#4
Når IE9 kommer så er det en overlegen browser... :-)MFRaver (#5)
You wish :D
OnTopic:
Synes det er fedt at de tager kampen op - jeg finder det grotæsk og frustrerende at Apple skal lege moralsk overdommer over apps som folk betaler for at få lagt på deres butik !...
Apple ligner i dag mere det billede de viste af Micosoft dengang i 80'erne, end Microsoft nogensinde har set ud!
Microsoft, fordi jeg ikke er bindegal
13. dec. 2010 08:52
#5 Hehe... Ja, problemet med MS er bare at de udgiver en browser hvert andet år - hvor de andre kommer med konstante opdateringer og opgraderinger.
Synes at IE er så langt bagud at det dårligt nok kan sammenlignes, og nu er der tale om at IE9 snyder i benchmarks.
Men er da totalt enig med #4 på det punkt ;-)
OT:
Håber sgu at EU giver Ekstrabladet medhold, synes at det her Apple tyrani har foregået længe nok. Det kan godt være de ikke har et monopol "endnu" men de har fandme en kæmpe markedsandel på håndholdte enheder, og det er da lige før jeg vil vove at påstå at på MP3 afspiller markedet er de oppe i monopol størrelse.
13. dec. 2010 08:57
Det er næsten ærgeligt at Apple har stil. Hvis de ville få sagen ud af verden, så kunne de bare prøve at indrykke en helsides Goatse-annonce i Ekstra-bladet. Det ville Ekstra-bladet selvfølgelig ikke tillade, og Ekstra-bladet og Apple står lige.
13. dec. 2010 08:59
Det er næsten ærgeligt at Apple har stil. Hvis de ville få sagen ud af verden, så kunne de bare prøve at indrykke en helsides Goatse-annonce i Ekstra-bladet. Det ville Ekstra-bladet selvfølgelig ikke tillade, og Ekstra-bladet og Apple står lige.kalleguld (#8)
Jeg er ret sikker på at EB ville trykke en 2 siders Goatse hvis de betalte for det... (med SteveJobs i midten muhahahaha)
Microsoft, fordi jeg ikke er bindegal
13. dec. 2010 09:07
He he. Ja selvfølgelig støtter DF det!
"Fuck vigtig politik og lad os få nogle bare patter." - Og de får lov til at svinge taktstokken i DK?
Morten Messerschmidt er bare træt af at han ikke kan se side9-pigen nede i europa parlementet, på sin iPhone.
#Ontopic:
Internettet er fyldt med bare bryster - stop whining! Det er Apples produkt, så de bestemmer betingelserne, man i øvrigt accepterer når man køber produkterne.
Kan du ikke lide dén model: Så lad være med at købe en iPhone!
13. dec. 2010 09:11
#10
Jamen det var jo også Microsofts system, men de fik jo ikke medhold. Selvom de andre havde og har muligheden for at lave et alternativt system, så valgte de at bitche over at Microsoft har monopol på deres eget system. Det har de jo ikke da de andre vel også kan udvikle deres eget OS.
Så dette er jo også monopol misbrug af Apple vil jeg mene.
13. dec. 2010 09:24
#12
ville også kun købe sådan en hvis jeg pga en hjerneblødning ikke var klar over hvad jeg lavede..lol
13. dec. 2010 09:26
#1
Vi skal bare arbejde 12 minutter mere om dagen, så løser det alle problemer i verden ;)
At skrive en bil analogi er at indrømme man har tabt. Både fordi det ikke giver mening og fordi man ikke har nogen fantasi.
13. dec. 2010 09:32
Det er næsten ærgeligt at Apple har stil. Hvis de ville få sagen ud af verden, så kunne de bare prøve at indrykke en helsides Goatse-annonce i Ekstra-bladet. Det ville Ekstra-bladet selvfølgelig ikke tillade, og Ekstra-bladet og Apple står lige.kalleguld (#8)
Det ville så kun være relevant i denne sammenhæng hvis EB valgte at trykke andre annoncørers goatse-annoncer og derefter sagde rend og hop til Apple og deres udgave af goatse.
13. dec. 2010 09:36
Kan man ikke bare gå ind på mobil.eb.dk og klikke på side 9 hvis man vil se deres sløje dåser på sin iPhone..
Ellers kan eb vel lave en in-app browser, der åbner en side med patværket, så man ikke ryger ud af app'en?
13. dec. 2010 09:37
He he. Ja selvfølgelig støtter DF det!
"Fuck vigtig politik og lad os få nogle bare patter." - Og de får lov til at svinge taktstokken i DK?Morten Messerschmidt er bare træt af at han ikke kan se side9-pigen nede i europa parlementet, på sin iPhone.
#Ontopic:
Internettet er fyldt med bare bryster - stop whining! Det er Apples produkt, så de bestemmer betingelserne, man i øvrigt accepterer når man køber produkterne.Kan du ikke lide dén model: Så lad være med at købe en iPhone!esbenr (#10)
Om det skal lade sig gøre eller ej er nu op til politikkerne! Hvis disse ikke blandede sig fra tid til anden så ville virksomheder handler meget anderledes og ødelæggende. Vi har brug for at de ikke bare kan gøre som det passer dem hele tiden ellers vil de udnytte deres position, hvilket er grunden til vi har monopol lovgivningen (den gælder store virksomheder som har monopol eller monopol lignende status). Bare tænk hvor sort det ville se ud hvis TDC kunne gøre 100% som det passede dem.
Så nej en gyldig grund er ikke at man bare skal ignorere iphone. Problemet er jo at Apple netop diskrimminere andre udbydere og vælger de mest profitable og største selvom de bryder de samme regler som gør at andre ikke kommer ind. Det kan ikke passe at Apple skal være smagsdommere og godkende et indhold med nøgne damer og samtidig afvise et andet indhold med nøgne damer. Det kunne jo ende med at kun aviser som er Pro apple bliver vist, hvilket over sigt er minipulerende og hjernevask. Diskrimination er ikke tilladt. Jeg håber i denne sag virkelig at EU dømme Apple for misbrug af deres marked.
Live your Life... Dream your Dream... You have one life... Use it wisely...
13. dec. 2010 10:04
#16, jo og det kunne Bild og The Sun også bare gøre så. Nå nej...de fik jo lov af Apple til at vise letpåklædte kvinder i selve app'en.....
13. dec. 2010 10:14
Endnu en debat som Apple-hatere kører af sporet herinde.
Hold nu fokus. Sæt diskussionen op i et større perspektiv.
Apple I-series er et selvstændigt produkt, fra et selvstændigt firma, der kan lave produkter underlagt selvstændige værdier.
Et lidt malerisk eksempel...
Apple er en kiosk/købmand
Apple sælger aviser
Apple sælger blade
Apple sælger ikke pornoblade da de som kioskejer ikke kan stå inde for at sælge disse produkter.
Skal Apple tvinges til at sælge pornoblade?
Min pointe er her, at hvis man så gerne vil have fingrene i et Apple-produkt, så må man affinde sig med de begrænsninger dette medfører. Der er eksempelvis heller ikke flash understøttelse i deres I-browser. Det er ikke just en sag Hr. Messerschmidt har taget op i EU.
M.a.o. Hvis et produkt ikke kan levere det du forventer af det, så lad være med at købe det!
Jeg vil dog understrege at jeg ikke på nogen måde kan sympatisere med den måde Apple driver forretning på, da det også hænger mig langt ud af halsen at de skal være moralens vogtere. Men...de er i deres gode ret til at gøre det de gør.
Så længe de kan sælge varen med disse mangler, så kan de give en stor strittende langemand lige op i fjæset på dem der brokker sig.
...og hvis man vil se patter på side 9, så kan man jo bare gå ind i sin browser på sin I-device og skrive følgende mobil.eb.dk/gallerier/side9gallerier.pml, da det jo kun er en app som Apple spærer for.
13. dec. 2010 10:23
#19, synes ikke du tager stilling til hvorfor det er ok for 2 andre europæiske blade at inkludere letpåklædte kvinder i deres Iphone/iPad app mens det ikke er ok for EB? Det er DET der er problemstillingen og det er det som mange mener er konkurrenceforvridende.
13. dec. 2010 10:25
Tænk hvor meget reklame Ekstrabladet får for dette stunt. Ekstrabladet kan jo bare linke til deres website, så er problemet ude af verden.
13. dec. 2010 10:32
Selvom jeg er uenig i stort set alt andet han udtaler sig om, så viser Messerschmidt igen, at han er den eneste danske politiker, der har bare den fjerneste anelse om hvad IT-politik handler om. Skræmmende at DF sidder med den mest kompetente person på området.
#16, jo og det kunne Bild og The Sun også bare gøre så. Nå nej...de fik jo lov af Apple til at vise letpåklædte kvinder i selve app'en.....caffery (#18)
Hvis EB smed X antal millioner skulle de også nok få lov. Apple blokerer jo ikke porno for at værne om de sarte brugere, men fordi det er endnu en pengeafpresningsmulighed.
13. dec. 2010 10:40
Apple burde i det hele taget bare blokeret ekstrabladet.dk så.
50% af deres historier er alligevel bare en undskyldning hvor at vise letpåklædte kvinder.
13. dec. 2010 10:45
Selvom jeg er uenig i stort set alt andet han udtaler sig om, så viser Messerschmidt igen, at han er den eneste danske politiker, der har bare den fjerneste anelse om hvad IT-politik handler om. Skræmmende at DF sidder med den mest kompetente person på området.
Hvis EB smed X antal millioner skulle de også nok få lov. Apple blokerer jo ikke porno for at værne om de sarte brugere, men fordi det er endnu en pengeafpresningsmulighed.Orange (#22)
Jaja, ro på. Blind høne kan også finde korn, igå? Messerschmidt er bare blevet lidt ældre og klogere, og lidt mindre impulsiv .. lidt bedre til at holde sin kæft og lade være med at heile. Han er stadig en lige så stor røvbanan som han altid har været. Måske overgået af Martin Henriksen, men så heller ikke andre. :)
#topic: Apple skal bare fucke af og dø, de skal ikke være dommere over hvad der er god eller dårlig smag - så længe noget holder sig inden for lovens rammer, hvad er så problemet? De burde derfor også åbne op for porn og så bare lave settings så man kan filtrere adult content fra.
jeg ville ønske jeg kunne hade dig ihjel
13. dec. 2010 11:02
Hvad fanden er problemet? Apple vil ikke have patter. Fint - hvis man absolut VIL vise patter - så vis patter på Android.
13. dec. 2010 11:04
Nej.. Apple har ikke monopol, det har MS... Det er her browser forskellen desværre ligger.SHAREONLINE (#3)
Selvom Microsoft havde monopol, så har de aldrig aktivt FORHINDRET dig i at installere andre browsere. Selv før de fik EU på nakken stod det dig helt frit at erstatte Internet Explorer med lige den browser du ønskede.
Et lidt malerisk eksempel...
Apple er en kiosk/købmand
Apple sælger aviser
Apple sælger blade
Apple sælger ikke pornoblade da de som kioskejer ikke kan stå inde for at sælge disse produkter.
Skal Apple tvinges til at sælge pornoblade?fusentast (#19)
Endnu en dårlig analogi.
Din analogi ville holde hvis det ikke man skulle købe en kiosk-licens for at handle i en kiosk.
Forestil dig at du skulle punge 4-6.000 kr. ud før du måtte handle nogen steder, og du valgte at købe en licens til Apples kiosk. Dette gør at du kun kan købe hos Apple indtil du køber en licens mere. Derefter finder du ud af at Apple har nogle sære forretningsmetoder, hvor de udelukker en pornobladsproducent (som du ynder at læse), men ikke en anden. Som kunde vil det nu koste dig 4-6.000 kr. mere at skifte kiosk, og du vælger at spare de penge frem for at kunne læse dit favoritpornoblad, som mister op imod 120 mio. potentielle kunder fordi at mange mennesker har valgt at købe en Apple-kiosklicens fordi deres kiosk er den bedste på markedet på mange andre områder.
At kritisere Apples forretningsmetoder for at være skumle har intet med at være Apple-hater at gøre. Vågn nu lige op engang kammerat.
..hader folk der ikke kan finde ud af at bruge et fora-ratingsystem ordentligt
13. dec. 2010 11:07
#26 De nægtede dig måske ikke at installere en anden browser, men til gengæld forsøgte de at chikanerer dig til at bruge IE.
Derudover nægtede de OEM's at installere andre browsere.
13. dec. 2010 11:12
Hvad fanden er problemet? Apple vil ikke have patter. Fint - hvis man absolut VIL vise patter - så vis patter på Android.PSM (#25)
Hvad er problemet i at du ikke må sige 'for helvede' ? Nu indfører vi en lov hvor du får skåret pikken af for at sige for helvede. Hvad er problemet? Bare lad være med det, så har du stadig din pik!
Det ER kraftedeme da et problem at Apple spiller kong gulerod og bestemmer hvilke - fuldt ud lovlige - ting man må og ikke må. Især når nu andre medier godt må vise patter.
jeg ville ønske jeg kunne hade dig ihjel
13. dec. 2010 11:12
#26 De nægtede dig måske ikke at installere en anden browser, men til gengæld forsøgte de at chikanerer dig til at bruge IE.
Derudover nægtede de OEM's at installere andre browsere.DanaKaZ (#27)
Jeg er ikke uenig, men jeg påpeger bare at du stadigvæk (som kunde) havde VALGET.
Det har du ikke som kunde hos Apple.
Hvad fanden er problemet? Apple vil ikke have patter. Fint - hvis man absolut VIL vise patter - så vis patter på Android. PSM (#25)
Problemet er at du udelukker en kundegruppe på 120 mio. mennesker lige der for en udgiver, men ikke en anden. Hvordan tror du at det føles at være aktionær for det firma der er på "tabersiden"?
Det kaldes konkurrencelovgivning.
..hader folk der ikke kan finde ud af at bruge et fora-ratingsystem ordentligt
13. dec. 2010 11:14
Jeg mener Apple klagede fordi patter skal helst være i 3D til iPad.
(se video'en hvis man ikke ejer en iPad ;)
13. dec. 2010 11:14
#29 Så vidt jeg kan se kan jeg da godt få patterne at se, via. browseren, bare ikke gennem Apples app store.
Så jeg vil da mene at jeg har et valg, som kunde.
13. dec. 2010 11:23
#29 Så vidt jeg kan se kan jeg da godt få patterne at se, via. browseren, bare ikke gennem Apples app store.
Så jeg vil da mene at jeg har et valg, som kunde.DanaKaZ (#31)
Det er fordi Ekstra Bladet har en hjemmeside hvor de også publicerer bladets indhold. Det er ikke alle udgivere der har dette fordi at det ikke er en god forretningsmodel for dem.
Eller lad os tage et andet eksempel: Forestil dig et øjeblik at EB's hjemmeside var Flash-baseret, og havde været det i lang tid før iOS eksisterede. Apples "nej" i dette tilfælde ville tvinge EB til at lave en ellers funktionel hjemmeside om, men ikke deres konkurrenters.
Derudover: EB's applikation koster penge, mens browsing af deres hjemmeside er gratis. Apple nægter derved EB en indtjeningskilde som de ikke nægter andre udgivere.
Om EB giver dig et browser-alternativ eller ej er irrelevant i den her sammenhæng. Det forklarer stadigvæk ikke Apples baggrund for at lukke side9 pigen ude, mens side3 pigen i The Sun har fri adgang.
..hader folk der ikke kan finde ud af at bruge et fora-ratingsystem ordentligt
13. dec. 2010 11:29
#32 Nu snakkede vi om hvorvidt Apples kunder havde et valg, ikke hvilke valg EB havde.
Men, EB kunne vel bare begynde at tage penge for brug af deres hjemmeside, eller hvad?
For mig at se er det ikke et problem at Apple nægter EB at vise patter. Det er dog et problem hvis andre har fået lov til det.
13. dec. 2010 11:30
EB vil vel gerne have en app i Apple's App-Store, da det er noget folk højst sandsynligt kommer til at betale penge for (EB-app'en altså).
Hvis man vil se på side-9 pigerne kan man bare gå ind på deres hjemmeside ganske gratis - men dette er jo ikke en særlig god forretning.
#30 linkede lige til The Sun's hjemmeside, med en lille video hvor man ser kvinder kun iført trusser (uden censur) vist frem på en iPad gennem The Sun's Apple-App.
#32 / #33 kom mig vist lidt i forkøbet, og spørgsmålet er hvornår man skal have lov til at afvise indhold fra at blive publiseret, når andet indhold (af samme type) godt må blive fremvist.
13. dec. 2010 11:34
Jeg glæder mig til den dag hvor jeg kan få publiceret min artikel om hvor grimt og latterlig Pia Kjærsgaards frisure er i Dansk Folkepartis medlemsblad, fordi de ikke skal have ret til at udfører censur over deres eget blad.
Apples butik, Apples regler. Færdig. Det eneste problem jeg kan se er at de har lukke for muligheden for at få andre butiker ind på devicet medmindre man jailbreaker, men det er ikke den diskution de vil tage op her. De vil tvinge en butiksejer til at sælge deres produkt, hvilket simplethen ikke giver mening uanset hvordan man vender og drejer det.
#32 Netto nægter også mig en intjenings kilde når de nægter at sælge mine letterer giftige HF-baserede hårpleje serie, dog tror jeg næppe at jeg kunne tage sagen til EU retten.
Samtidigt nægter jeg Netton en intægtskilde hvis jeg nægter at sælge eller leje dem en grund jeg ejer til at bygge en butik, men know what? Fuck dem, det er min grund og de har ret til ikke at sælge den såfremt de har en god grund.
Naturligvis er sagen en anden hvis jeg ejer alle grunde i danmark og glædeligt sælger til Føtex, men sådan ser markedet bare ikke ud på mobiltelefoner, Apple ejer deres egen mobil, og sålænge de ikke har et monopol på mobilmarkedet er det simpelthen latterligt at påstå at de har "monopol på deres egen mobil". Ligesom det er latterligt at påstå at Dansk Folkeparti har monopol på deres medlemsblad.
#34 Som loven er nu, så har du den ret når...... du ejer mediet. EB bestemmer selv hvad de vil fremvise og ikke vil fremvise fordi de ejer deres blad, og det er da også forståeligt nok.
13. dec. 2010 11:40
Det undre mig at så mange her inde ikke er i stand til at se problemet med monopol. Når en proprietær platform når så stor udbredelse som iphone har gælder der visse regler om fair behandling af kunder / medie udbydere.
Hvis Apple havde forbudt bare bryster var der ikke noget problem, men når de tillader en udbyder at bringe bryster men ikke en anden så er det forskels behandling og der er ulovligt.
Ellers skulle diskoteks ejere jo også have lov til at afvise gæster de ikke kan lide?
13. dec. 2010 11:41
Utroligt at folk bliver ved med deres "apples butik, apples regler" kommentarer. Det er ikke det der er humlen her. Det er konkurrenceforvridningen (for 117. gang) hvor nogle gerne må vise bryster og andre ikke må - der er det essentielle her. Og jeg holder med Ekstrabladet 100% i denne sag.
#36, nemlig
13. dec. 2010 11:43
#37 Kan du ikke lige linke til dem der har fået lov, for kan ikke umiddelbart selv finde det.
13. dec. 2010 11:52
#37 Kan du ikke lige linke til dem der har fået lov, for kan ikke umiddelbart selv finde det.DanaKaZ (#38)
Læste du artiklen?
For eksempel har engelske The Sun indhold lignende Side 9-pigen og applikationen for deres onlineudgave har fint mulighed for at fremvise de letpåklædte piger.
13. dec. 2010 11:56
#39 Næh, det havde jeg ikke, undgår at læse EB hvis jeg kan.
Søgte bare efter Bild og iphone app og kunne se at de havde fået ca. det samme at vide som EB.
13. dec. 2010 12:19
#41 Ja, så det godt, da jeg svarede på hans post.
Men ja, det er underligt at Sun får lov, når EB ikke gør. Jeg ser det dog som mere sandsynligt at Sun får trukket tilladelsen tilbage, end at EB får den.
13. dec. 2010 12:19
#39 Næh, det havde jeg ikke, undgår at læse EB hvis jeg kan.DanaKaZ (#40)
Jeg mente nu newz artiklen som du kommenterer på. Det er den jeg quoter.
13. dec. 2010 12:24
#43 Ja, men letpåklædte er et vidt begreb. Jeg ville gerne se hvad det var andre helt specifikt havde fået lov til, som du viste i dit link.
13. dec. 2010 12:37
He he. Ja selvfølgelig støtter DF det!
"Fuck vigtig politik og lad os få nogle bare patter." - Og de får lov til at svinge taktstokken i DK?Morten Messerschmidt er bare træt af at han ikke kan se side9-pigen nede i europa parlementet, på sin iPhone.
#Ontopic:
Internettet er fyldt med bare bryster - stop whining! Det er Apples produkt, så de bestemmer betingelserne, man i øvrigt accepterer når man køber produkterne.Kan du ikke lide dén model: Så lad være med at købe en iPhone!esbenr (#10)
Jeg er for så vidt enig i at det er Apple's butik og de selv må bestemme reglerne. Men så skal reglerne dog også være ens for alle.
Jeg mener der er dybk konkurence forvridende når tyske og engelske aviser kan få lov men en dansk ikke må.
//Hvorfor? Tjooo fordi jeg kan.
13. dec. 2010 12:48
#43 Ja, men letpåklædte er et vidt begreb. Jeg ville gerne se hvad det var andre helt specifikt havde fået lov til, som du viste i dit link.DanaKaZ (#44)
Prøv lige og kig på linket igen, så starter du videoen i linket..
Så ser du en pige kun i g-streng, som du endda har et 360 graders billede af.
Har du nu en idé om at det er latterligt at ekstrabladet ikke må vise deres side9 pige ?
13. dec. 2010 12:49
#1 fornuft fra DF? så mangler vi bare de andre partier, for de laver lige så åndsvage ting som df har lavet.
topic: håber de vinder, apple skal ikke bare have lov til at gøre som det passer dem, det har de gjort alt for længe nu. sæt dem på plads!
13. dec. 2010 13:08
Hvorfor er det i hele taget at de danske aviser har så skide travlt med iphone app? Med fare for at lyde som en bitter Android bruger, så synes jeg nu alligevel det virker dumt at de ikke fokuserer på Android først.
7,2 procent af danskerne mellem 18-70 år ejer nu en avanceret telefon med Googles styresystem Android. Det svarer til 271.000 personer. Og det er mere end de 6,9 procent, som har en af Apples iPhone-telefoner, svarende til 260.000 personer.Kilde
Det er sket på ganske kort tid at Android har overhalet iPhone, så hvorfor er det lige, at man satser på det mindste af de to store smartphone platforme? Desuden er der intet der hindrer EB i at få side9 piger på Android.
min blog: http://source.minr.dk
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.