Annonce

Nyt fra microsoft

Indsend nyhed

Del dine opdagelser!

Afstemning

Skal du have iPhone 4S?

  • 41%Skal ikke have en iPhone
  • 21%Ja
  • 15%Nej, venter på iPhone 5
  • 14%Nej, jeg holder mig til iPhone 4
  • 5%Nej, den er stadig ikke god nok
  • 5%Nej, beholder iPhone 3GS lidt endnu

iPhone 4 med antenneproblem i Danmark?

30. jul. 2010 13:57Så blev iPhone 4 frigivet i Danmark, og dermed er det også blevet muligt at kigge nærmere på det berygtede antenneproblem. Flere har påpeget, at det ikke ville blive et problem i Danmark, da netværksdækningen er bedre, men det ser ikke ud til at være tilfældet.

Hos Go' morgen Danmark har man haft besøg af David Guldager fra Beep, og han konstaterer, at telefonen har det samme antenneproblem. Den mister signalet, hvis man holder den med venstre hånd, problemet er så stort, at selv om der var fuld dækning, var der problemer med at surfe og ringe

Selv om han er meget imponeret over iPhone 4, anbefaler han ikke, at man køber den, før der er kommet en løsning på problemet.

Apple plejer ifølge Guldager normalt at udlevere et testeksemplar til journalister, før et produkt bliver udgivet, men denne gang var det dog ikke muligt at få udleveret den nye iPhone 4 før engang i næste uge, hvilket han mener, er pga. antenneproblemet.

Du kan se indslaget fra Go' Morgen Danmark her. Hos Beep beder man nu andre, der har modtaget en iPhone 4, indberette deres oplevelser, for at se hvor udbredt problemet er.

#101: LinguaIgnota

30. jul. 2010 18:22

Hvis du ikke lukker lort ud bliver du ikke rated irrelevant, RonRon. Og hvis du ikke hjerneløst reciterer de samme to talking points om og om og om igen, så bliver du heller ikke rated gentagelse.

Jeg ved godt, at man skal tale meget langsomt og ikke bruge for store ord, når man taler med Android-mennesker, så sig endelig til, hvis der er noget, du vil have uddybet.

Du er eddermame dummere end lort.

#102: binderup

30. jul. 2010 18:23

#97

Der har i pressen og nørdsfæren være tæt på dødt løb i omtalen om hvor vidt det her er et problem (dvs. om det overhovedet kan genskabes i DK).

Indtil videre har der siden lancering her i dk været én journalist der har oplevet problemet, og som endda har haft mulighed for at demonstrere det, men ikke gør det. Jeg tror ikke han kunne genskabe det i tivoli og derfor blev det ikke vist, men det giver stensikkert omtale som her på newz, eb.dk og andre medier, og TV2 får gratis reklametid for beep og deres hjemmeside.

Hvorfor viser de det ikke på live TV - der var masser af tid til det i indslaget, men nej...

Og jeg retfærdiggøre ikke noget - jeg har hele tiden planlagt at ville bruge en case til telefonen - jeg har gjort det ved min 3G og vil også ved min 4. og når casen 100% løser problemet (som der er flere der kan rapportere ikke findes i DK), så er det altså med andre ord et ikke eksisterende problem for mig.

#103: mrF0x

30. jul. 2010 18:24

Hvis du ikke lukker lort ud bliver du ikke rated irrelevant, RonRon. Og hvis du ikke hjerneløst reciterer de samme to talking points om og om og om igen, så bliver du heller ikke rated gentagelse.

Jeg ved godt, at man skal tale meget langsomt og ikke bruge for store ord, når man taler med Android-mennesker, så sig endelig til, hvis der er noget, du vil have uddybet.LinguaIgnota (#101)

Neeej det har du nok ret i... Hellere pragmatisk end fanatisk

Terrible, terrible DAMAGE!

#104: LinguaIgnota

30. jul. 2010 18:25

du kan også bare hente appbrain på Market. eller du kan bruge Market enabler. eller du kan købe på nettet. eller hent blapkmarket eller brug et andet marked eller en helt anden metode, der er masser af muligheder for betalingsapps.telepop (#100)

Jeg kan også bare købe en iPhone, hvor App Store virker uden spøjse krumspring og haxxorz.

Du er eddermame dummere end lort.

#105: mrF0x

30. jul. 2010 18:28

Jeg kan også bare købe en iPhone, hvor App Store virker uden spøjse krumspring og haxxorz.LinguaIgnota (#104)

Hatten af for appStore.... Det var så vidst også det eneste pæne der er værd at nævne...

Terrible, terrible DAMAGE!

#106: Justin

30. jul. 2010 18:33

#97

Der har i pressen og nørdsfæren være tæt på dødt løb i omtalen om hvor vidt det her er et problem (dvs. om det overhovedet kan genskabes i DK).

Indtil videre har der siden lancering her i dk været én journalist der har oplevet problemet,binderup (#102)

måske kan det skyldes af apple ikke udleverer anmeldereksemplarer før engang i næste uge ...

-- > har du husket af lave en ubrugelig bil analogi i dag ?? <--

#107: Dissan

30. jul. 2010 18:34

SKYND JER!!!

Skynd jer og fortæl hvorfor eller hvorfor ikke man skal købe en iphone!!

Jeg tror snart nyheden bliver lukket for flere kommentarer!

Og det ville være synd hvis ikke vi alle kunne forklarer os :D

#108: LinguaIgnota

30. jul. 2010 18:36

Android-mennesker er en ganske særlig art.
"Hvis du vil have betalingsapps på din telefon, så kan du da bare gå på Ebay og købe et amerikansk SIM-kort, vente en uge, og sætte det i telefonen, når du skal handle - det er virkelig ikke noget problem!"

Men køber man en iPhone, hvis eneste problem er, at der er et lillebitte punkt, som man skal holde fingrene fra, så kører den:
"Årh hvad, mand, du er da dummere end lort, når du køber en telefon, som man ikke engang kan ringe fra og du kan ikke surfe på nettet og du kan ikke sende SMS og det er det største problem nogensinde i hele verden og det kan ingen sgu da leve med!!!!!1!1!"

Lolwut.

Nogle gange må man bare trække på skuldrene...

Du er eddermame dummere end lort.

#109: Justin

30. jul. 2010 18:37

#92
Heller købe en tlf man måske ikke kan tale i, end en telefon der man ikke kan betale for apps? Hvad er det man hovedsaglig bruger en telefon til?astor (#93)

Øh, for mit vekommende: SMS, surf, emails og apps. Dejlige apps, som jeg har købt og betalt i App Store.

LinguaIgnota (#95)

forstår ikke af det er så vigtigt med den der app store

er det fordi der så mange mangler af man er nød til selv af købe resten selv ??

-- > har du husket af lave en ubrugelig bil analogi i dag ?? <--

#110: LinguaIgnota

30. jul. 2010 18:39

#92
Heller købe en tlf man måske ikke kan tale i, end en telefon der man ikke kan betale for apps? Hvad er det man hovedsaglig bruger en telefon til?astor (#93)

Øh, for mit vekommende: SMS, surf, emails og apps. Dejlige apps, som jeg har købt og betalt i App Store.

LinguaIgnota (#95)

forstår ikke af det er så vigtigt med den der app store

er det fordi der så mange mangler af man er nød til selv af købe resten selv ??Justin (#109)

Var det ikke også dig, eller var det JustMe, som ikke kunne forstå, hvad man skulle med et dataabonnement? Jeg tvivler på, at nogen kan forklare jer noget, så I kan forstå det. Min tålmodighed rækker i hvert fald ikke så langt.

Du er eddermame dummere end lort.

#111: binderup

30. jul. 2010 18:42

http://www.computerworlduk.com/management/security/cybercrime/news/index.cfm?newsid=21388

Ja jeg kan godt forstå at Android brugere ikke bruger Market Place som noget der forbedre telefonen ;-)

Kort version da der ikke er samme kontrol over apps ved Android telefoner, så er sikkerheden mere eller mindre hullet som en si. Og nødvendigheden for at gå udenomsveje for at få betalings apps gør det absolut ikke bedre.

(og jeg har både iPhone og Android - min Android er min arbejdstelefon og min iPhone er min private og jeg foretrækker klart iPhone OS)

iPhone apps har også nogle sikkerheds problemer, men slet ikke i samme kaliber som omtalte Apps i artiklen for Android (hvor passwords til tjenester i telefonen bliver opsnappet og sendt til Kina)

#112: LinguaIgnota

30. jul. 2010 18:46

"Årh hvad, mand, du er da dummere end lort, når du køber en telefon, som man ikke engang kan ringe fra og du kan ikke surfe på nettet og du kan ikke sende SMS og det er det største problem nogensinde i hele verden og det kan ingen sgu da leve med!!!!!1!1!"LinguaIgnota (#108)

I CANNAE HEAR U OVR TEH SOUND OF MA IPHONE UPDATING!

Du er eddermame dummere end lort.

#113: Justin

30. jul. 2010 18:47

#92
Heller købe en tlf man måske ikke kan tale i, end en telefon der man ikke kan betale for apps? Hvad er det man hovedsaglig bruger en telefon til?astor (#93)

Øh, for mit vekommende: SMS, surf, emails og apps. Dejlige apps, som jeg har købt og betalt i App Store.

LinguaIgnota (#95)

forstår ikke af det er så vigtigt med den der app store

er det fordi der så mange mangler af man er nød til selv af købe resten selv ??Justin (#109)

Var det ikke også dig, eller var det JustMe, som ikke kunne forstå, hvad man skulle med et dataabonnement? Jeg tvivler på, at nogen kan forklare jer noget, så I kan forstå det. Min tålmodighed rækker i hvert fald ikke så langt.LinguaIgnota (#110)

hvis du ikke vil svare så sig det

-- > har du husket af lave en ubrugelig bil analogi i dag ?? <--

#114: slcc

30. jul. 2010 18:58

Det er da ikke kun æble der har problemer med mobiler. Kan huske den der LG bl20. 80 % af dem de solgte var så fyldt med fejl at de hele tiden skulle til reperation, på LG regning. Så der er jo ikke kun æble der laver fejl med der itelefon

#115: Nielson

30. jul. 2010 18:59

#92
Heller købe en tlf man måske ikke kan tale i, end en telefon der man ikke kan betale for apps? Hvad er det man hovedsaglig bruger en telefon til?astor (#93)

Øh, for mit vekommende: SMS, surf, emails og apps. Dejlige apps, som jeg har købt og betalt i App Store.

LinguaIgnota (#95)

forstår ikke af det er så vigtigt med den der app store

er det fordi der så mange mangler af man er nød til selv af købe resten selv ??Justin (#109)

Var det ikke også dig, eller var det JustMe, som ikke kunne forstå, hvad man skulle med et dataabonnement? Jeg tvivler på, at nogen kan forklare jer noget, så I kan forstå det. Min tålmodighed rækker i hvert fald ikke så langt.LinguaIgnota (#110)

hvis du ikke vil svare så sig detJustin (#113)

Siger du seriøst at du ikke kan se fordelen ved en AppStore? Om det så var Androids eller IOS? Seriously? Seriøst? Virkelig?

roflmaobbq ^^. -' 010110

#116: Nielson

30. jul. 2010 19:01

Det er da ikke kun æble der har problemer med mobiler. Kan huske den der LG bl20. 80 % af dem de solgte var så fyldt med fejl at de hele tiden skulle til reperation, på LG regning. Så der er jo ikke kun æble der laver fejl med der itelefonslcc (#114)

Præcis. Men Apple er også god til at hype iPhonen til at være det bedste produkt i hele verden (hvilket jeg er enig i det meste af vejen), og derfor må de også tage en del dårlig kritik. Sidder selv som tekniker på iPhone, HTC og Samsung, og de har alle en del af de samme fejl når de kommer ind. Og der er MANGE.

roflmaobbq ^^. -' 010110

#117: Ronson

30. jul. 2010 19:14

Hvis du ikke lukker lort ud bliver du ikke rated irrelevant, RonRon. Og hvis du ikke hjerneløst reciterer de samme to talking points om og om og om igen, så bliver du heller ikke rated gentagelse.

Jeg ved godt, at man skal tale meget langsomt og ikke bruge for store ord, når man taler med Android-mennesker, så sig endelig til, hvis der er noget, du vil have uddybet.LinguaIgnota (#101)

Det der er irrelevant i forhold til tråden, mester. <3

Steve Jobs has no public record of giving to charity. As of 2011 Bill Gates has given about 30 billion to charity.

#118: LinguaIgnota

30. jul. 2010 19:18

Hvis du ikke lukker lort ud bliver du ikke rated irrelevant, RonRon. Og hvis du ikke hjerneløst reciterer de samme to talking points om og om og om igen, så bliver du heller ikke rated gentagelse.

Jeg ved godt, at man skal tale meget langsomt og ikke bruge for store ord, når man taler med Android-mennesker, så sig endelig til, hvis der er noget, du vil have uddybet.LinguaIgnota (#101)

Det der er irrelevant i forhold til tråden, mester. <3Ronson (#117)

Det var dét også.

Du er eddermame dummere end lort.

#119: Ronson

30. jul. 2010 19:21

Android-mennesker er en ganske særlig art.
"Hvis du vil have betalingsapps på din telefon, så kan du da bare gå på Ebay og købe et amerikansk SIM-kort, vente en uge, og sætte det i telefonen, når du skal handle - det er virkelig ikke noget problem!"

Men køber man en iPhone, hvis eneste problem er, at der er et lillebitte punkt, som man skal holde fingrene fra, så kører den:
"Årh hvad, mand, du er da dummere end lort, når du køber en telefon, som man ikke engang kan ringe fra og du kan ikke surfe på nettet og du kan ikke sende SMS og det er det største problem nogensinde i hele verden og det kan ingen sgu da leve med!!!!!1!1!"

Lolwut.

Nogle gange må man bare trække på skuldrene...LinguaIgnota (#108)

Det er faktisk det dummeste jeg har hørt. Du kører jo i ring og ring (hm, hvor har jeg hørt det før?)

Det er jo ikke en defekt ved android og telefoner der kører dette. Det er en begrænsning fra teleudbyderne. Når de engang finder ud af at tillade dette, hvordan vil du så argumentere for at android er noget lort? Eller så skifter du måske væk fra iphone, for du er ikke rigtig kommet med andre argumenter synes jeg.

Det var måske en ide at afprøve/teste nogle andre og bedre argumenter inden det er for sent.

Det er jo kun et spørgsmål om tid før det bliver muligt i Danmark, det er ikke noget android skal klandres før.
Det er ikke et spørgsmål om tid, for dem der køber iphones nu. De må leve med antenneproblemet for altid.

Og jo, det er et problem, selv om rullekraven siger der ikke er et. For de er selv kommet med en (dårlig) løsning. Eller det er måske bare eye candy?

Steve Jobs has no public record of giving to charity. As of 2011 Bill Gates has given about 30 billion to charity.

#120: thansen

30. jul. 2010 19:25

Android-mennesker er en ganske særlig art.LinguaIgnota (#108)

Ja vi er ;-)

"Hvis du vil have betalingsapps på din telefon, så kan du da bare gå på Ebay og købe et amerikansk SIM-kort, vente en uge, og sætte det i telefonen, når du skal handle - det er virkelig ikke noget problem!"LinguaIgnota (#108)

Nu er det jo ikke vores skyld at Google ikke kan tage sig sammen til at få betalingsapp til DK, men bare rolig det kommer og problemet er løst[/quote]

Men køber man en iPhone, hvis eneste problem er, at der er et lillebitte punkt, som man skal holde fingrene fra, så kører den:LinguaIgnota (#108)

Det er fint hvis man kan leve med det. Jeg er sikker på at Iphone 4 er en lækker telefon. Der vil altid være en religionskrig mellem konkurende produkter, sådan er vi mennesker nu engang indrettet.

"Årh hvad, mand, du er da dummere end lort, når du køber en telefon, som man ikke engang kan ringe fra og du kan ikke surfe på nettet og du kan ikke sende SMS og det er det største problem nogensinde i hele verden og det kan ingen sgu da leve med!!!!!1!1!"LinguaIgnota (#108)

Dummere end lort, så er man godt nok dum :-)

Lolwut.LinguaIgnota (#108)

??

Nogle gange må man bare trække på skuldrene...LinguaIgnota (#108)

Du har ret.

#121: Justin

30. jul. 2010 19:32

Siger du seriøst at du ikke kan se fordelen ved en AppStore? Om det så var Androids eller IOS? Seriously? Seriøst? Virkelig?MalteN (#115)

ja, jeg siger af jeg ikke kan forstå nogen vælger en æblefon som LinguaIgnota har gjord bare fordi den har appstore

jeg prøvede også af spørge hende om grunden til af appstore er så vigtig er af telefonen har så mange mangler at man er nød til af købe flere app til den

-- > har du husket af lave en ubrugelig bil analogi i dag ?? <--

#122: Dissan

30. jul. 2010 19:35

Siger du seriøst at du ikke kan se fordelen ved en AppStore? Om det så var Androids eller IOS? Seriously? Seriøst? Virkelig?MalteN (#115)

ja, jeg siger af jeg ikke kan forstå nogen vælger en æblefon som LinguaIgnota har gjord bare fordi den har appstore

jeg prøvede også af spørge hende om grunden til af appstore er så vigtig er af telefonen har så mange mangler at man er nød til af købe flere app til denJustin (#121)

Du kan også vende den om og sige telefonen ikke har nogle mangler fordi man kan købe apps til den ;)

Bare en tanke.

#123: LinguaIgnota

30. jul. 2010 19:39

Det er ikke et spørgsmål om tid, for dem der køber iphones nu. De må leve med antenneproblemet for altid.Ronson (#119)

Jeg skifter telefon hver 6-9 måned, så deeet.

Det er jo kun et spørgsmål om tid før det bliver muligt i Danmark, det er ikke noget android skal klandres før.Ronson (#119)

Næeh, det er Googles skyld. Og en kæmpestor udeladelse.
Apple kunne godt få det til at fungere i Danmark.

Det er jo ikke en defekt ved android og telefoner der kører dette.Ronson (#119)

Defekt eller udeladelse, tomato tomato. Faktum er, at du ikke har adgang til betalings-apps på Android Market. Den første Android-telefon blev lanceret i Danmark for hvad, et års tid siden? Og der er stadig ingen udsigt til en åbning af Android Market.

Når de engang finder ud af at tillade dette, hvordan vil du så argumentere for at android er noget lort?Ronson (#119)

Det vil jeg ikke. Jeg har som sådan ikke noget imod Android (selvom fanklubben kan være nok så enerverende), jeg kan bare bedre lide IOS, og da det indtil videre dækker mine behov fint, og kommer på langt den fedeste telefon, så er det dér, jeg lægger mine penge.

Jeg tror aldrig, jeg direkte har kritiseret Android. Jeg har sagt, at HTC Sense er pikkegrimt, og det står jeg ved. Og så har jeg sagt, at HTC laver nogle pikkegrimme plastictelefoner, hvilket jeg også står ved.

ja, jeg siger af jeg ikke kan forstå nogen vælger en æblefon som LinguaIgnota har gjord bare fordi den har appstoreJustin (#121)

Jesus, du er virkelig ikke særlig skarp. :S

Du er eddermame dummere end lort.

#124: Nielson

30. jul. 2010 19:40

Siger du seriøst at du ikke kan se fordelen ved en AppStore? Om det så var Androids eller IOS? Seriously? Seriøst? Virkelig?MalteN (#115)

ja, jeg siger af jeg ikke kan forstå nogen vælger en æblefon som LinguaIgnota har gjord bare fordi den har appstore

jeg prøvede også af spørge hende om grunden til af appstore er så vigtig er af telefonen har så mange mangler at man er nød til af købe flere app til denJustin (#121)

Okay, fair nok at have den tankegang, men kan bare ikke forstå den alligevel. Feks gør AppStoren (både til Android og IOS) at du kan få apps som et vaterpas, musikgenkendelses (Shazaam) og en masse andet, som Google eller Android ikke har tænkt/haft tid til at lave.

Det synes jeg helt klart gør AppStoren utrolig lækker og det er vel også derfor at smartphones er så populære.

roflmaobbq ^^. -' 010110

#125: Ronson

30. jul. 2010 19:45

#123: Du er med på, at sige at "HTC laver nogle pikkegrimme plastictelefoner" svarer til når jeg siger at iPhone 4 ikke kan ringe og stort set aldrig har signal?

Jeg vidste i øvrigt ikke at Apple smed en ny telefon ud hver 6-9. måned. Det er måske den tid det som regel tager for dem at rette deres antenneproblemer? For man kan ikke ringe fra en iPhone 4.

Steve Jobs has no public record of giving to charity. As of 2011 Bill Gates has given about 30 billion to charity.

#126: LinguaIgnota

30. jul. 2010 19:52

Du er med på, at sige at "HTC laver nogle pikkegrimme plastictelefoner" svarer til når jeg siger at iPhone 4 ikke kan ringe og stort set aldrig har signal?Ronson (#125)

Mkay, så - de HTC-telefoner som jeg kan huske at have set, de var pikkegrimme og lavet af plastic. F.eks. Desire, som måske måske ikke er en af topmodellerne pt.

Du er eddermame dummere end lort.

#127: Ronson

30. jul. 2010 20:00

Ok, så er jeg sikker på at du måske måske ikke har stået med en demotelefon i hånden. Altså en dummy, limet sammen og uden indmad.

For har du nogensinde haft en Desire i hånden så ved du også at det er løwn*. Eller også er min Desire usædvanligt godt samlet - jeg kan IKKE afvise det, jeg tror dog der er større chancer for at den er rimelig standard end for at føre en samtale på en iPhone 4. Hah!

Du er velkommen til at komme forbi og tage min i hånden, hvis du forstår.

edit; * eller, det er sikkert ikke løgn at det er plastik, men det fortæller jo ingenting

Steve Jobs has no public record of giving to charity. As of 2011 Bill Gates has given about 30 billion to charity.

#128: LinguaIgnota

30. jul. 2010 20:06

Jeg har faktisk haft min svogers i hånden, høhø.
Den var helt ny og lige taget ud af kassen. - Jeg var med ude at købe den, hvor jeg anbefalede ham den model på baggrund af hvad jeg havde læst på nettet, bl.a. herinde. Han ville nemlig gerne have en smartphone, som ikke var en iPhone. Og jeg synes stadig, at den, i forhold til en iPhone, ser billig ud. Men sådan er vi jo så forskellige.

Du er eddermame dummere end lort.

#129: Bllets

30. jul. 2010 20:06

selvom fanklubben kan være nok så enerverende

Og det kommer fra en æblemand...

Og enerverende betyder for dem der ikke ved det: "Irriterende gentagelser, som går en på nerverne."

Hvad gør du når Android har betalings app? :)

Names are the biggest limitations in this world.

#130: LinguaIgnota

30. jul. 2010 20:09

Hvad gør du når Android har betalings app? :)Bllets (#129)

Ro på, jeg regner ikke med at blive over 80.

Du er eddermame dummere end lort.

#131: binderup

30. jul. 2010 20:14

Som antydet ovenfor så er jeg også svært glad for Apple og iPhone, men jeg må også sige at min HTC Legend er af meget god kvalitet. Der er ikke noget at klandre byggekvaliteten for.

Der hvor Android (og ikke HTC) fejler for mig er brugervenligheden og nogle graverende softwarefejl der gør at den kan være svær at tage i brug.

Indstil fornyelig (der kom en opdatering her i ferien) var det ikke mulig at bruge global addressbook hvis ens exchange server havde security policy. Den kunne ikke gå på WIFI hvis der var skjult SSID (man kan hente et "hack" på market place). Og for mange kan det være et problem at der ikke er DK tastatur med (man kan dog hente det via market place).

Android er (indtil videre) et nørd telefon OS som næsten er ved at være på højde med iPhone i anvendelighed, og jeg er sikker på med 2.2+ så vil det være mere eller mindre den samme oplevelse i brugervenlighed, men det er i øjeblikket en telefon der giver brugeren nogle irriterende opgaver at løse inden den virker som den bør/skal.

Jeg tror dog stadig at jeg vil foretrække iPhone til mit brug da måden de har lavet systemet på passer ind i mit workflow

#132: Stavut

30. jul. 2010 20:14

For dem som ikke lige er bekendt med det, så er slideme.org et glimrende alternativ til de lande som endnu ikke har adgang til betalings market. Men lad os se hvilke undskyldninger apple fans så bruger imod android når Android marketplace bliver en realitet i Dk.

Synes desuden designet på en Desire er utrolig fed, men som så meget andet visuelt bliver det en et spørgsmål om præferencer, men sjovt at præferencer bruges som et faktum i en diskussion hvor det påvises gentagene gange at der er tale om en fejl som optræder på en Iphone 4 mere hyppigt end det gør på andre smartphones.

PS Desire får Froyo i weekenden for dem som stadig venter.

#133: PorreKaj

30. jul. 2010 20:19

Ifølge Dansk købelov er der returret på vare med fejl.Skak2000 (#88)

Det er ikke en fejl Alle telefoner gør det - Jobs
:)

Lingu -> det kan godt være du ikke holder den på den måde. Men er det stadig ikke forkert at støtte noget der faktisk har en defekt?

"tjah det kan da godt være der er 100% chance for at børn der sidder på bagsædet af denne bil dør under et sammenstød. Men jeg har aldrig børn med i bilen"

^^ ok lidt overdrevet analogi. Men bilanalogier holder..

#134: Bllets

30. jul. 2010 20:23

Ro på, jeg regner ikke med at blive over 80.LinguaIgnota (#130)

Tager det da så lang tid for din iPhone4 at checke når betalings app kommer til android? ;)

Names are the biggest limitations in this world.

#135: LinguaIgnota

30. jul. 2010 20:24

Vis mig en telefon, der ikke har fejl eller "quirks".

Du er eddermame dummere end lort.

#136: Bllets

30. jul. 2010 20:25

Vis mig en telefon, der ikke har fejl eller "quirks".LinguaIgnota (#135)

http://farm4.static.flickr.com/3471/3817832809_ab23c7af0c.jpg

Names are the biggest limitations in this world.

#137: Justin

30. jul. 2010 20:26

ja, jeg siger af jeg ikke kan forstå nogen vælger en æblefon som LinguaIgnota har gjord bare fordi den har appstoreJustin (#121)

Jesus, du er virkelig ikke særlig skarp. :SLinguaIgnota (#123)

nu var navnet Justin ;)

-- > har du husket af lave en ubrugelig bil analogi i dag ?? <--

#138: Dissan

30. jul. 2010 20:26

Vis mig en telefon, der ikke har fejl eller "quirks".LinguaIgnota (#135)

http://www.google.dk/search?q=Nokia+3310

#139: binderup

30. jul. 2010 20:26

#136

bare man ikke skal ringe til 112 så er den vel fin nok :-)

#140: Bllets

30. jul. 2010 20:30

#136

bare man ikke skal ringe til 112 så er den vel fin nok :-)binderup (#139)

Tænker du på? At det tager for lang tid?

Med øvelse kan du gøre det hurtigere med sådan en end på en mobiltelefon :)

Names are the biggest limitations in this world.

#141: binderup

30. jul. 2010 20:33

#140

Man skal vel også koble en analog-> digital converter på sådan en telefon? Er det overhovedet muligt i dag at bruge en så gammel telefon på telefonnettet?

#142: Nielson

30. jul. 2010 20:35

#141 Det kan den sagtens :)

roflmaobbq ^^. -' 010110

#143: binderup

30. jul. 2010 20:36

#142

OK så nutidens telefonnet kan godt fortolke de "klak - klak" lyde der bliver sendt afsted - jeg troede faktisk at det var en saga blot

#144: Nielson

30. jul. 2010 20:38

#143 Nvm. Er for doven!

roflmaobbq ^^. -' 010110

#145: Ronson

30. jul. 2010 20:44

#144: Tror du tænker på pulse kontra dtmf

Steve Jobs has no public record of giving to charity. As of 2011 Bill Gates has given about 30 billion to charity.

#146: thansen

30. jul. 2010 21:33

Jeg har faktisk haft min svogers i hånden, høhø.LinguaIgnota (#128)

Du må sku være meget glad for din svoger ;-)

Den var helt ny og lige taget ud af kassen. - Jeg var med ude at købe den, hvor jeg anbefalede ham den model på baggrund af hvad jeg havde læst på nettet, bl.a. herinde. Han ville nemlig gerne have en smartphone, som ikke var en iPhone. Og jeg synes stadig, at den, i forhold til en iPhone, ser billig ud. Men sådan er vi jo så forskellige.LinguaIgnota (#128)

Her skal du jo også tænke på at Iphone 4 koster næsten det dobbelte af HTC Desire.

#147: astor

30. jul. 2010 21:49

Her skal du jo også tænke på at Iphone 4 koster næsten det dobbelte af HTC Desire.thansen (#146)

Så har Apple lige givet verden et bevis mere på at pris != kvalitet ;)

http://sjur.lightbox.com

#148: thansen

30. jul. 2010 22:15

Så har Apple lige givet verden et bevis mere på at pris != kvalitet ;)astor (#147)

Nu blev der jo ikke snakket kvalitet men udseende ;-)

#149: FlameBait

30. jul. 2010 22:21

Who cares! Den kommer fra APPLE!!!!?? Om den virker eller ej - så SKAL jeg bare eje den!

#150: astor

30. jul. 2010 22:26

Nu blev der jo ikke snakket kvalitet men udseende ;-)thansen (#148)

Touché! Men, hvordan kan man sammenligne pris og udseende?? Det kan man absolut ikke...det er jo smag og behag der afgør om man syns noget ser godt ud, eller ej. Ikke prisen på produktet.

http://sjur.lightbox.com

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret bruger