Annonce

Nyt fra microsoft

Indsend nyhed

Del dine opdagelser!

Afstemning

Hvor tit bruger du FaceTime på din iPhone/iPod/iPad?

• 83%Aldrig
  • 12%1-4 gange om måneden
  • 2%Næsten dagligt
  • 2%2-5 gange om ugen

Time Machine

#1: Thoroughbreed

26. jan. 2012 10:19

Halløj!..

Er lige gået igang med at afprøve Time Machine for første gang - det gik såmænd også fint i starten, den har fundet disken og det hele - men da den nåede ca 10.5 gb skrev den "10,50 GB af 10,50 GB - Omkring 5 sekunder" - det har den så gjort i godt 20 minutter nu, og er oppe på 14,00 af 14 ... Hvad kan der være galt?

-

MBP, L2011

Er først ved at lære hvordan man troller og smider madding ud ... Teach me oh powerfull newz! - http://www.knowyournewz.dk -

#2: Hånter

26. jan. 2012 11:45

Er det trådløst eller med kabel?

Jeg kan kun anbefale at du kører den første backup med kabel - ellers kommer det til at tage en evighed.

Hvis du klikker på TimeMachine ikonet i højre hjørne øverst, burde den vise hvor meget den har taget af backup sådan ret specifikt (14 af .. 56,6 GB) eller sådan noget lign..

TimeMachine er generelt røv irriterende at sætte igang 1. gang. Kæmpe backup, og det kører langsomt. Men når det så endeligt fungerer, fungerer det også til UG.

#3: Thoroughbreed

26. jan. 2012 14:16

Er det trådløst eller med kabel?

Jeg kan kun anbefale at du kører den første backup med kabel - ellers kommer det til at tage en evighed.

Hvis du klikker på TimeMachine ikonet i højre hjørne øverst, burde den vise hvor meget den har taget af backup sådan ret specifikt (14 af .. 56,6 GB) eller sådan noget lign..

TimeMachine er generelt røv irriterende at sætte igang 1. gang. Kæmpe backup, og det kører langsomt. Men når det så endeligt fungerer, fungerer det også til UG.Hånter (#2)

Det der undrede mig var bare at den rent faktisk skrev 14 af 14, 14,6 af 14,6 osv ...

Men hva faen, den blev da færdig til sidst (tror jeg)

Vil prøve at gøre det med kabel en af dagene - tak for tippet

Er først ved at lære hvordan man troller og smider madding ud ... Teach me oh powerfull newz! - http://www.knowyournewz.dk -

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret bruger