Annonce

Indsend nyhed

Del dine opdagelser!

Afstemning

iPhone 6 størrelse?

• 29%Maksimalt 4,7"
  • 28%Som iPhone 5s
  • 17%Maksimalt 5,5"
  • 15%Maksimalt 5"
  • 11%Maksimalt 6"

Lige købt macbook pro for 14 dage siden.

#1: Nate

25. feb. 2011 13:30

Jeg købte mig en ny Macbook Pro for nylig. Købet har dog ikke været helt heldigt på flere måder. Efter under en uge gik min "nedaf" pile tast i stykker. Fair nok, fik skiftet hele topcaset hos humac på garantien, intet problem. Samme dag om aften går keyboardet så helt i stykker igen. Så jeg skal så ind med den igen i dag.

Så da jeg sidder og surfer på arbejdet, finder jeg hurtigt ud af at hele macbook pro produkt linjen er blevet opdateret. Bliver først ret ærgelig, men kigger så på min kvitering jeg har med, og finder ud af at det er lige præcis 14 dage siden at jeg købte den.

Jeg googlede straks efter om det var muligt og få byttet den over til en af de nye.. OG det er muligt i følge apple. Men jeg smutter så ind på humac's hjemmeside og kigger. Der finder jeg kun 8 dages returret fra fakturerings datoen, når den ikke er købt over nettet, hvor det er 14 dage.

Hvad tror folket? kan jeg få den byttet? 2 gange reperationer indenfor de første 14 dage OG produktlinjen er blevet opdateret.

#2: Aputech

25. feb. 2011 15:56

Prøv.

En anden gang:

http://buyersguide.macrumors.com

#3: binderup

25. feb. 2011 16:42

Som svaret i en anden tråd så har du desværre ikke returretten på din side (som jeg forstår købeloven), men da du har haft den til rep. to gange inden for 14 dage vil jeg mene at du har rigtig god mulighed for at annulere købet. Man kan som forbruger ikke forvente at en computer allerede inden for 14 dage skal forbi et værksted to gange - det er en ommer.

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret bruger