Annonce

Nyt fra microsoft

Indsend nyhed

Del dine opdagelser!

Afstemning

Skal du have iPhone 4S?

• 41%Skal ikke have en iPhone
  • 21%Ja
  • 15%Nej, venter på iPhone 5
  • 14%Nej, jeg holder mig til iPhone 4
  • 5%Nej, den er stadig ikke god nok
  • 5%Nej, beholder iPhone 3GS lidt endnu

iPhone 4 hos 3

#1: Rapsac

27. jul. 2010 21:44

Hejsa

Jeg har skrevet mig op til en iPhone 4 hos 3. Nu står der jo den kommer ud fredag, så jeg fornemmer at vi snart skal til at bestille.

Når det så er sagt, ved jeg ikke hvor langt fremme i køen jeg er, så når der er nogen herinde der har fået en mail fra 3, kan I så ikke lige sige til? ;-)

Caspar

#2: Trucha

27. jul. 2010 21:58

Du kan roligt regne med, at du får besked som alle andre, når iPhone 4 havner på hylderne fredag.

Hvis jeg var dig ville jeg bare møde op alligevel til et Open Night arrangement, hvis 3 får stablet et på benene.

Jeg er din far

#3: ztyle

28. jul. 2010 02:24

Du kan da altid vælge Telias super billige løsning :P
sorry kunne ikke lade vær.
Venter selv på at 3 kommer med en udmelding(mail)

#4: Nothinunik

28. jul. 2010 12:11

Har reserveret både hos 3 og telia.. køber den nok bare hos dem der melder hurtigst ud.. ;)
men jeg skal nok smide en besked herinde så snart jeg hører noget fra nogen af dem..

har læst hos telia at hvis man har forudbestilt på nettet kan man kun købe telefonen via deres webshop.. det nytter altså ikke noget at møde op i butikken.. sådan læser jeg det i hvert fald (på deres reservations FAQ på hjemmesiden)

http://telia.dk/iphone/reservation-faq/

Privatkunder på ventelisten kan kun gennemføre købet via Telia Webshop, uanset om reservationen er sket i butikken eller online. Hvis du er erhvervskunde kan du vælge selv at ringe eller blive ringet op for at afslutte købet

#5: gnаrfsan

29. jul. 2010 10:11

Jeg ku godt tænke mig at høre nogle priser fra 3, efterhånden

If we are still alive tomorrow, we will know that we are not dead.

#6: Rapsac

29. jul. 2010 11:04

#5 agreed

#7: flamefire

29. jul. 2010 11:11

Hvis i gerne vil se prisen, hvorfor går i så ikke bare ind på deres hjemmeside?
http://www.3.dk/Privat/iPhone4/iPhonestatus/

#8: gnаrfsan

29. jul. 2010 11:13

Ah, de har fået dem på nu :-)

Skal, skal ikke...

#9: flamefire

29. jul. 2010 11:18

-Skal

Udspillet fra Telenor lyder også godt, men da jeg bruger surf meget, er 3's helt sikkert det bedste. Jeg vil gerne slippe under 5000 for iPhone 4, fri surf, fri tale (Ja okay, et vidst antal timer), fri SMS og fri MMS.

#10: gnаrfsan

29. jul. 2010 11:25

Galaxy S er også interessant og kan fåes 2.000 kr billigere. Så jeg ved sgu ikke rigtigt.

#11: Rapsac

29. jul. 2010 11:30

Jeg håber sku ikke iDeal 599 er det eneste abonnement de sælger iPhone 4 med - jeg kan ikke forestille mig det, men er da lidt irriterende at det er den eneste pris de viser?

#12: gnаrfsan

29. jul. 2010 11:32

Jeg håber sku ikke iDeal 599 er det eneste abonnement de sælger iPhone 4 medRapsac (#11)

Det tror jeg roligt du kan regne med at det er.

#13: Rapsac

29. jul. 2010 11:40

Okay, på den anden side er fri tale (stort set), fri data (stort set) og fri sms/mms ikke dårligt..

Men EkstraBladet skriver at de nu er igang med at forberede mailsne til kunderne på ventelisten, så er det bare om at håbe..

#14: Nothinunik

29. jul. 2010 13:11

Jeg venter i hvert fald spændt på at modtage en mail.. har nu bestemt mig for at jeg skrider fra Telia og hopper over til 3..

Jeg synes jeg kan fornemme på folk herinde at det er det rigtige at gøre?.. hvad siger I?

fra 3's status side:

Prisen for iPhone 4 16GB er 1.199 kr. med abonnementet 3iDeal. Minimumspris for seks måneder: 4.942 kr.

Prisen for iPhone 4 32GB er 1.999 kr. med abonnementet 3iDeal. Minimumspris for seks måneder: 5.742 kr.

Vores butikker holder ikke midnatsåbent, da vi prioriterer vores venteliste og forventer at have udsolgt i løbet af kort tid. Du kan stadig skrive dig på venteliste her eller i din lokale 3Bbutik. Vi kontakter dig direkte, når vi har en iPhone 4 til dig.Kilde

#15: NightZtorm

29. jul. 2010 15:25

jeg har modtaget mail fra 3 her klokken 15.01

I believe the answer to your question is 42

#16: gnаrfsan

29. jul. 2010 16:27

Samme her

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret bruger