Annonce

Indsend nyhed

Del dine opdagelser!

Afstemning

Ville du købe et armbåndsur med iOS?

  • 61%Nej tak
  • 26%Måske
  • 13%Helt sikkert

Apple er blevet mindre populær hos de unge

14. aug. 2012 12:58YouGov har lavet deres Brandindex for Apple, hvor de har spurgt personer om de har hørt om Apple, hvis ja om det var positivt eller negativt. Der er en score mellem -100 til +100, hvor scoren bestemmes ved at trække negative tilkendegivelser fra de positive.

Brandindexet for Apple for aldersgruppen 18-34 år er i år landet på 27, mens den for aldersgruppen 34+ landede på 31. Dermed viser Brandindex for Apple, at Apple er ved at blive mere populært hos de ældre end hos den yngre aldersgruppe. Aldersgruppen 18-34 år har oplevet et fald i forhold til juli 2011, mens aldersgruppen 34+ tilsvarende oplever en stigning.

Ted Marzilli fra Yougov Brandindex udtaler dog, at Apple stadig har en god status hos de yngre til trods for at den er faldende.

Marzilli forklarer at Apples fald i popularitet siden 2008 er naturlig, da der siden da er lanceret flere konkurrenter til iPhone og iPad. Desuden har nogle af first-moverne også fundet ud af, at der er alternativer til Apples produkter.

Marzilli forklarer også, at Apple nu er begyndt at gå væk fra at være hipt til at være mainstream, eftersom flere ældre forbrugere også finder Apple tiltrækkende.

#1: XorpiZ

14. aug. 2012 13:06

.. og det er vel netop et af Apples store problemer.

De har reelt set to produkter de tjener kassen på, iPhone og iPad. Deres Macs er i den sammenhæng ubetydelig.

#2: binderup

14. aug. 2012 13:29

Mon ikke Apple også hellere vil være et mainstream firma frem for et niche firma som det har været i mange år.

Aktierne tyder i hvertfald ikke på at investorerne i Apple bør være urolige: http://www.google.com/finance?cid=22144

#3: binderup

14. aug. 2012 13:44

i market cap alene er Apple knap 3 gange mere værd end Google (som pt nok er deres største konkurrent), og aktien stiger stadig, så Apple klare sig nok :-)

#4: PMGekko

14. aug. 2012 13:51

i market cap alene er Apple knap 3 gange mere værd end Google (som pt nok er deres største konkurrent), og aktien stiger stadig, så Apple klare sig nok :-)binderup (#3)

Ja. lige indtil boblen brister og Apple mister alt. Vi ved ikke hvornår det sker. Vi ved bare AT det sker

"Tell them only that the Lich King is dead... and that World of Warcraft... STILL LIVES!!!"

#5: Ni

14. aug. 2012 13:58

#2 Det med aktier i apple er vist en farlig ting, specielt når et stor del af firmaets værdi netop er brand, så hvis brandets værdi falder, så falder den reele værdi af firmaet.

Derudover tror jeg de færreste kan forsvare aktiekursen på apple pt. Den er steget 100 % på år og de har ikke rørt meget på sig, hverken regnskabsmæssigt eller produktmæssigt.

Jeg håber ihvertfald ikke at min pensionkasse har smidt penge i de aktier.

#6: HenrikH

14. aug. 2012 14:04

#5: Jeg håber min pensionskasse investerede grundigt i den for 10 år siden, og nu begynder at overveje at sælge inden det siger "knæk" :-P

#7: David Munch

14. aug. 2012 14:04

Ja. lige indtil boblen brister og Apple mister alt. Vi ved ikke hvornår det sker. Vi ved bare AT det skerPMGekko (#4)

Eftersom de sidder på SÅ mange markeder, og har folk bundet godt ind i deres produktportefølge, så kommer de jo nok ikke til at gå fra hus og hjem..

#8: tachylatus

14. aug. 2012 14:05

Ja. lige indtil boblen brister og Apple mister alt. Vi ved ikke hvornår det sker. Vi ved bare AT det skerPMGekko (#4)

Soon... very soon...
APPL bubble burst er blevet spekuleret i vildskab de sidste 6 måneder.
Hvis ikke det sker af sig selv, når investorene pludseligt får kolde fødder, så skal der bare én semi-alvorlig fejltagelse til for at risikoen er overhængende.
Hvor stort knækket kommer til at være er så spørgsmålet, men jeg tror helt bestemt det bliver grimt.

:(){ :|:;};:

#9: binderup

14. aug. 2012 14:05

#4 når de så har over 100 mia dollars in cash - altså i kontanter - så tror jeg virkelig at det står rigtig rigtig skidt til i IT verden og så er Apple nok det absolut mindste problem i verdens økonomien.

#10: chris

14. aug. 2012 14:16

Fuck nej!!!
købte en ny MBP 13" i mandags...
og i dag finder jeg ud af at det slet ikke er ungt og hipt længere!!!

Eller vent lidt
Var jeg den eneste der faktisk læste artiklen den peger på?
Spørgsmålet er ikke:" hvor nizzle syns du apple er?"
Men:

If you've heard anything about the brand in the last two weeks, through advertising, news or word of mouth, was it positive or negative?yougov

Samtidig forklarer artiklen også at spørgeskemaet falder sammen med apples "genius ads" som blev sendt under OL.
Disse reklamer var målrettet folk i plus 35 segmentet, da det hovedsageligt var dem der så OL på det der TV.

Så artiklen burde sige:
"Apple målretter kampagne efter alderssegment og lykkedes"
- hvilket vel ingenlunde er hverken noget nyt, skelsættende eller sensationelt. Eftersom at apple er ret gode til det der med reklamer efterhånden.

www.noobish.dk min clog

#11: nubus

14. aug. 2012 14:23

Denne tråd er fyldt med zombier.

Folk, der har åndet for MS Vista, Me, Kin, Zune, CE, Bob og Clippy vælter frem af alle sprækker. De har altid været mainstream - men nu er Apple ved at blive det - og det er Der Untergang for Apple. Zombierne er blevet aktiespecialister og alle har de dommedagsprofetier og jantelov i hånden. Apple er boble, Apple skal dø osv. osv...

Hverken hvidløg eller kors virker, men Apple har "one more thing" og han har taget den sorte rullekrave på: Reed Jobs

Stay scared ;-)

Min signatur blev overhalet af udviklingen.

#12: joeyjoejoejoe

14. aug. 2012 14:52

apple er for dyrt, når man kan få en lig så go pc til halv pris som crapple koster

asus maximus gene-z i7-2600k 3.40GHz 16GBram geforce gtx580

#13: XorpiZ

14. aug. 2012 15:05

Folk, der har åndet for MS Vista, Me, Kin, Zune, CE, Bob og Clippy vælter frem af alle sprækker.nubus (#11)

Og straks kommer newz.dk helt egen fanatiker frem. Manden der har levet og åndet for store succeser som G4 Cube, Newton, Pippin, Ping, The Hockey Puck osv.

In short, nubus er som han plejer. Virkelighedsfjern :<

#14: nubus

14. aug. 2012 15:24

#13 - Newton og det var sådan set alt (var glad for eMate). Pippin blev vel bare solgt i Japan og de andre... dem har jeg været imod.

Men godt at se dig XorpiZ - troede lige en gang ActiveX havde taget livet af dig. Nå, men skulle du ikke spille noget 7-kabale. Regnefejlene i din Pentium gør jo at der er en - teoretisk - chance for at du kan vinde ;-)

Min signatur blev overhalet af udviklingen.

#15: XorpiZ

14. aug. 2012 15:31

Nå, men skulle du ikke spille noget 7-kabale. Regnefejlene i din Pentium gør jo at der er en - teoretisk - chance for at du kan vinde ;-)nubus (#14)

I det mindste kan man jo spille på en Windows-PC. Det kniber lidt på en Apple-PC. Men who cares - det er jo unibody og dyrt, så det må være godt.

Hvorfor en fejl i en 18 år gammel CPU skulle have nogen relevans ved jeg ikke. Du bør dog nok huske på, at CPU'en i din dyre spand er af samme producent som den der sidder i min.

Terra ville nok kalde det et selvmål. Jeg nøjes bare med at konstatere, at du udstiller dig selv, as usual.

#16: mr.know_nothing

14. aug. 2012 15:53

Reed Jobs er igang med en uddannelse som kræftlæge, tvivler stærkt på at han dropper det for at lave noget som helst design hos apple. tvivler dog også på at apple går ned med et brag. det kommer til at tage mange år med lorte produkter før alle fanboys har giver op, hopper over og tilbeder noget andet. og det ser jeg ikke ske da de bliver ved med at udgive det ene vinder produkt efter det andet. men snak i bare om noget ingen har en skid idé om. jeg glæder mig til den nye iPhone 5 og iOS6, det bliver smukt, lige som det har været hvert år de sidste mange år. og om jeg er for ung eller gammel er jeg også ligeglad med.

#17: ListiC

14. aug. 2012 16:13

I det mindste kan man jo spille på en Windows-PCXorpiZ (#15)

http://solitaire-xl.en.softonic.com/mac - Thats whats up! :-)

Ja. lige indtil boblen brister og Apple mister alt. Vi ved ikke hvornår det sker. Vi ved bare AT det skerPMGekko (#4)

Nu kan man jo ikke beskylde Apple for at være en økonomisk skrantende virksomhed.
Det tjener bunker af penge og får en stærkere og stærkere infrastruktur af brugere, mac os x, iOS, itunes store, app store, apple tv, butiksnetværk.
Det kan jo slet ikke sammenlignes med dot-com boblen eller ejendomsboblen som den nuværende krise består af.

Apples brand kan falde i værdi, ja - men det har ingen direkte negativ indvirkning på deres omsætning, hvis det skyldes, at produkterne bliver mere mainstream. - nærmere tværtimod for det vil jo være en effekt af, at deres produkter sælger bedre og bredere, hvilket også styrker deres infrastruktur.

#18: nubus

14. aug. 2012 16:17

Hvorfor en fejl i en 18 år gammel CPU skulle have nogen relevans ved jeg ikke..XorpiZ (#15)

Du hev en 18 år gammel konsol på banen - hvilken relevans havde det?? Ingen... men når jeg gør det, så er der lussinger! Ja, ja...

Trist at du ikke forstod at et indlæg om zombier var for sjov men gik efter manden. Mens alle andre griner er du den der ikke fattede joken.

Min signatur blev overhalet af udviklingen.

#19: Nielson

14. aug. 2012 17:16

apple er for dyrt, når man kan få en lig så go pc til halv pris som crapple kosterjoeyjoejoejoe (#12)

Men så får du jo også Windows med. Der er nogle folk som ikke er Microsoft zealots.

Jeg har feks endnu ikke fundet en bærbar som er ligeså lækker som min MacBook Air til samme pris.

roflmaobbq ^^. -' 010110

#20: Nielson

14. aug. 2012 17:19

I det mindste kan man jo spille på en Windows-PC. Det kniber lidt på en Apple-PC. Men who cares - det er jo unibody og dyrt, så det må være godt.XorpiZ (#15)

Jeg kan fint spille en del spil på Mac, og der kommer flere og flere til?

roflmaobbq ^^. -' 010110

#21: LeChuck

14. aug. 2012 17:27

#17 men er deres struktur netop ikke ved at komme under pres?

F.eks. har streaming tjenester mere eller mindre fjernet problemet med at få ens bagkatalog over på andre enheder. Netflix er ligeglade med om du bruger Roku, Apple TV osv., interfacet er endda også (næsten) det samme.

Et andet eksempel er apps, de er som regel også meget ens uanset hvilken platform du vælger. Så om du tjekker din netbank med en Android eller en iOS enhed har ikke det store at sige.

For at runde det af med et trejde eksempel er de andre hardware producenter, også ved at få øjnene op for at markedet godt vil have flot design. Tag eksempelvis alle de nye ultrabooks, der er flere med samme "feel" som en Macbook Air.

#22: alloedee

14. aug. 2012 22:24

Jeg må sige at jeg har arbejdet professionelt med lyd i snart mange år, og jeg får det næsten fysisk dårligt når jeg sidder foran en windows pc. Måske er det bare mig der er dårlig til at konfigurer en windowspc, eller også har jeg bare været uheldig. Men for mig har det altid virket elendig. Derimod har Det altid virket på mac, og Der er ikke noget der slå en mac pro i mine øjne

Jeg håber bare ikke apple vil neglicerer deres professionele kunder, for så ved jeg sgu hvad jeg skal stille op. I mine øjne findes der ikke noget alternativ lige nu. Desuden kan man heller ikke få Logic pro til windows

#23: XorpiZ

14. aug. 2012 22:38

Du hev en 18 år gammel konsol på banen - hvilken relevans havde det?? Ingen... men når jeg gør det, så er der lussinger! Ja, ja...nubus (#18)

Hvem var det nu liiiiige der startede med de gamle sager? Du kan få et hint. Check hvornår "BOB" er fra.

Trist at se en tilsyneladende intelligent mand som dig være væk på sådan en måde.

Trist at du ikke forstod at et indlæg om zombier var for sjov men gik efter manden. Mens alle andre griner er du den der ikke fattede joken.nubus (#18)

Du har for høje tanker om dig selv, hvis du mener det var en joke. En joke skal normalt være sjov. Dit indlæg var bare sølle.

Jeg kan fint spille en del spil på Mac, og der kommer flere og flere til?Nielson (#20)

Hvad er det du spørger mig om, siden du bruger "?"?

#24: Nielson

14. aug. 2012 23:22

Hvad er det du spørger mig om, siden du bruger "?"?XorpiZ (#23)

Jeg satte spørgsmål til dit postulat om at det kniber med at spille spil på en Mac.

I det mindste kan man jo spille på en Windows-PC. Det kniber lidt på en Apple-PC. Men who cares - det er jo unibody og dyrt, så det må være godt.XorpiZ (#15)

Du får det jo til at lyde som om at man overhovedet ikke kan spille på en Mac?

roflmaobbq ^^. -' 010110

#25: XorpiZ

14. aug. 2012 23:56

Jeg satte spørgsmål til dit postulat om at det kniber med at spille spil på en Mac.Nielson (#24)

Det gør det jo. Det er ikke et postulat, det er et fact.

Du får det jo til at lyde som om at man overhovedet ikke kan spille på en Mac?Nielson (#24)

Tror du selv på, at nogen ville lave et så idiotisk argument?

#26: nubus

15. aug. 2012 00:31

Hvem var det nu liiiiige der startede med de gamle sager? XorpiZ (#23)

Du råbte at en 18 år gammel CPU var irrelevant men nævnte selv en 18 gammel spillekonsol som der end ikke stod Apple på - og som kun blev solgt i Japan. Du har klart vundet kampen om at være irrelevant.

Min signatur blev overhalet af udviklingen.

#27: Nielson

15. aug. 2012 00:35

Det gør det jo. Det er ikke et postulat, det er et fact.XorpiZ (#25)

Så vender vi tilbage til mit indlæg #20. Det kniber ikke med at spille her. Det kører udmærket.

Tror du selv på, at nogen ville lave et så idiotisk argument?XorpiZ (#25)

Ja, du klarede det da meget flot:

I det mindste kan man jo spille på en Windows-PC.XorpiZ (#15)

roflmaobbq ^^. -' 010110

#28: XorpiZ

15. aug. 2012 00:38

Du råbte at en 18 år gammel CPU var irrelevant men nævnte selv en 18 gammel spillekonsol som der end ikke stod Apple på - og som kun blev solgt i Japan. Du har klart vundet kampen om at være irrelevant.nubus (#26)

Jeg er ikke overrasket over, at du ikke forstår det. Det kniber jo lidt med din forståelsesevne har vi set.

Du kan få et hint:

Intel er ikke MS.
Pippin er Apple
Bob er MS

Måske du kan regne resten ud. Ellers må du have fat i støttepædagogen - hun kan nok give dig et skub i den rigtige retning.

Så vender vi tilbage til mit indlæg #20. Det kniber ikke med at spille her. Det kører udmærket.Nielson (#27)

Fint for dig. Nu er problemet jo bare, at det er fåtallet af alle spil, der kommer til OSX. Det ved du også udmærket, så hvorfor du spiller dum forstår jeg ikke.

Ja, du klarede det da meget flotNielson (#27)

Du er ikke helt på niveau med nubus, når det kommer til ikke at forstå ting, men det er tæt på.

edit:

Men du skal heller ikke snydes for et hint:

Man kan godt spille på en Windows-PC
Man kan godt spille på en Apple-PC
Udvalget er enormt meget mindre til OSX, hvorfor det kan knibe at finde gode spil.

Og jo, jeg ved godt, at visse udbydere er begyndt at porte deres spil til OSX-nichemarkedet - det har intet med mit argument at gøre.

#29: Nielson

15. aug. 2012 00:43

Fint for dig. Nu er problemet jo bare, at det er fåtallet af alle spil, der kommer til OSX. Det ved du også udmærket, så hvorfor du spiller dum forstår jeg ikke.XorpiZ (#28)

Det ved jeg nu ikke. Der er da en del at hente på App Store, Steam og andre steder. Nu er det vist bare dig der spiller dum.

Du er ikke helt på niveau med nubus, når det kommer til ikke at forstå ting, men det er tæt på.XorpiZ (#28)

Hvad end du har kørende med Nubus, så er det da for dumt at lade det gå udover andre når du lavet et selvmål. Det er for lavt, selv for dig.

roflmaobbq ^^. -' 010110

#30: nubus

15. aug. 2012 00:54

Intel er ikke MS.
Pippin er Apple
Bob er MSXorpiZ (#28)

Hvad er din pointe? Er ting kun relevante hvis man laver MS bashing? Må man ikke joke med Intel? Du har intet fattet.

Min signatur blev overhalet af udviklingen.

#31: XorpiZ

15. aug. 2012 00:55

Det ved jeg nu ikke. Der er da en del at hente på App Store, Steam og andre steder. Nu er det vist bare dig der spiller dum.Nielson (#29)

Ifht. Windows er det et negligerbart antal. At påstå andet må bunde i uvidenhed. Husk det er OSX, og ikke iOS der tales om.

Hvad end du har kørende med Nubus, så er det da for dumt at lade det gå udover andre når du lavet et selvmål. Det er for lavt, selv for dig.Nielson (#29)

Der er ikke noget selvmål over det. Det er dig der begynder at tolke alt muligt, istedet for at læse hvad der står. Det er dit problem, ikke mit.

#32: nubus

15. aug. 2012 00:57

Hvad end du har kørende med Nubus, så er det da for dumt at lade det gå udover andre når du lavet et selvmål. Det er for lavt, selv for dig.Nielson (#29)

Det er ret sygt - men han gør det i alle tråde. Skriver jeg 1 indlæg så er Xorpiz der omgående. Hans indlæg har intet at gøre med noget men handler bare om at rate ned og svine til.

Min signatur blev overhalet af udviklingen.

#33: Nielson

15. aug. 2012 01:00

Der er ikke noget selvmål over det. Det er dig der begynder at tolke alt muligt, istedet for at læse hvad der står. Det er dit problem, ikke mit.XorpiZ (#31)

Jeg tolker overhovedet ikke alt muligt. Du skriver det som om at det ikke er muligt at spille på en Mac, og så modsiger jeg dig da det er muligt. Og så bliver du tøsefornærmet? Slap nu af for fanden.

Udvalget er enormt meget mindre til OSX, hvorfor det kan knibe at finde gode spil.XorpiZ (#28)

Nå så nu kan det knibe med at finde spil? Du så pludselig din egen fejl og rettede dit argument, men fik det stadig til at lyde som om at jeg bare spillede dum. Flot XorpiZ. Det er klasse debat.

roflmaobbq ^^. -' 010110

#34: XorpiZ

15. aug. 2012 01:01

Det er ret sygt - men han gør det i alle tråde. Skriver jeg 1 indlæg så er Xorpiz der omgående. Hans indlæg har intet at gøre med noget men handler bare om at rate ned og svine til.nubus (#32)

Du overvurderer din betydning nu.

#35: XorpiZ

15. aug. 2012 01:06

Jeg tolker overhovedet ikke alt muligt. Du skriver det som om at det ikke er muligt at spille på en Mac, og så modsiger jeg dig da det er muligt. Og så bliver du tøsefornærmet? Slap nu af for fanden.Nielson (#33)

Jeg har aldrig skrevet, at man ikke kan spille på en Mac. I øvrigt er jeg ganske afslappet. Det er dig, der pisker en stemning op, fordi jeg drister mig til at sige, at det kniber med at spille spil på en Mac. I stedet for at råbe og skrige kunne du jo spørge hvad jeg mener, hvis du er i tvivl om noget.

Nå så nu kan det knibe med at finde spil? Du så pludselig din egen fejl og rettede dit argument, men fik det stadig til at lyde som om at jeg bare spillede dum. Flot XorpiZ. Det er klasse debat.Nielson (#33)

Jeg takker. Du kan jo prøve at læse mit oprindelige indlæg igen.

"Det kniber med at spille spil på en Mac". Det er ikke forkert, eftersom der ikke eksisterer ret mange spil til platformen.

Du kunne også sige;

"Det kniber med at bruge netbank-apps på WP", fordi der ikke findes ret mange af dem.

Eller du kunne sige;

"Det kniber med at redigere vektor-tegninger i Linux". Man kan, men størstedelen af de tilgængelige programmer findes ikke til platformen.

Det er ikke en kritik af hverken dig, din Mac eller af OSX. Det er bare et simpelt fact. No more, no less.

#36: nubus

15. aug. 2012 01:09

Ifht. Windows er det et negligerbart antal. At påstå andet må bunde i uvidenhed. Husk det er OSX, og ikke iOS der tales omXorpiZ (#31)

Du har travlt med at sige at Apple = iOS, men så hiver du lige OS X på banen her. OS X som vel står for 15-20% af Apple - og som er totalt irrelevant for denne tråd, men det er jo bare dit halmstrå.

Ser du totalt så er omsætningen på spil til mobile enheder og pc'ere så forventes mobilerne i 2013 at være størst, hvis ikke det allerede er sket. Windows findes kun på 35% af alle enheder som MS konkurrerer om - og 40% af den klat kører XP. Vi er Post-PC.

Min signatur blev overhalet af udviklingen.

#37: XorpiZ

15. aug. 2012 01:11

Du har travlt med at sige at Apple = iOS, men så hiver du lige OS X på banen her. OS X som vel står for 15-20% af Apple - og som er totalt irrelevant for denne tråd, men det er jo bare dit halmstrå.nubus (#36)

Vi snakker PC'ere? Det har du forhåbentlig fået med.

At iOS (indirekte) er Apples største indtægtskilde er der ingen tvivl om, men selvom OSX og iOS begynder at ligne hinanden er det så absolut to forskellige styresystemer.

Nielson snakkede om Steam, jeg snakkede om spil på "Apple-PC'ere". Vi snakker bare OSX - det er dig, der ikke kan følge med, tilsyneladende.

#38: Nielson

15. aug. 2012 01:17

Det er ikke en kritik af hverken dig, din Mac eller af OSX. Det er bare et simpelt fact. No more, no less.XorpiZ (#35)

Jeg er udmærket klar over at der ikke er kritik indblandet i diskussionen. Jeg er selv stor kritiker af OS X, men nu er det bare det system jeg trives bedst i når jeg arbejder, selvom jeg også er kæmpe Windows mand ved siden af (ja, det kan godt lade sig gøre at sværge til flere systemer).

Da dette er af vejen, så er det klart at jeg misforstår dig når du skriver:

I det mindste kan man jo spille på en Windows-PC. XorpiZ (#15)

Det er et postulat jeg tit hører fra folk fra de andre lejre, og som OS X bruger, så bliver man rimelig træt af at høre på det. Du kender det nok selv. At du så mente at det var fordi at udvalget af spil ikke var så stort som på en Windows-PC, er jo selvfølgelig noget andet.

Men fair nok.

roflmaobbq ^^. -' 010110

#39: XorpiZ

15. aug. 2012 01:19

#38

Fair nok - vi lader den ligge. Formuleringen var ikke i verdensklasse, men jeg mente, at det gav sig selv, at ingen var dumme nok til at argumentere for, at man ikke kan spille på en Mac/i OSX.

#40: nubus

15. aug. 2012 01:20

Vi snakker PC'ere? XorpiZ (#37)

Næeh - tråden handler om hvad folk skriver om Apple og dit indlæg #1 handlede om iOS. Det var dig der smed OS X ind og nu jokker rundt i det spil på OS X som intet har med noget at gøre.

Min signatur blev overhalet af udviklingen.

#41: XorpiZ

15. aug. 2012 01:26

Næeh - tråden handler om hvad folk skriver om Apple og dit indlæg #1 handlede om iOS. Det var dig der smed OS X ind og nu jokker rundt i det spil på OS X som intet har med noget at gøre.nubus (#40)

Sooooo.. du starter med at nævne 5 PC-teknologier fra MS, snakker ActiveX, snakker 7-Kabale og "min Pentium" og begynder så at brokke dig over, at jeg prikker til OSX og Apples PC'ere?

Du er sjovere, når du giver mening nubus. Lige nu behøver jeg ikke engang anstrenge mig for at udstille dig. Du klarer det jo helt selv :D

#42: tachylatus

15. aug. 2012 09:05

Børn.

:(){ :|:;};:

#43: Nielson

15. aug. 2012 09:22

Gedehamser.

roflmaobbq ^^. -' 010110

#44: Sport

15. aug. 2012 09:22

Børn.tachylatus (#42)

Nej nej, det er skide sjovt. Tag jer ikke af overstående kommentar, bare fortsæt. :-)

:-)

#45: one

15. aug. 2012 11:47

Jeg foreslår en åben Google Hangout fight kl. 13.00... ;-)

#46: hyænen

15. aug. 2012 13:03

Retorisk set er du en hjerneblødning, XorpiZ.

#47: XorpiZ

15. aug. 2012 13:55

Lissom din mor.

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret bruger